בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מונולוג קורע לב של מתנדב הצלה על הפיגוע

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-19/6/2003 16:57 לינק ישיר 
מונולוג קורע לב של מתנדב הצלה על הפיגוע

את הפיצוץ שמעתי מאזור מקום לימודיי בגאולה , רצתי משם אחוז טירוף לכיוון הדווידקה, בזמן ריצתי קיבלתי את הקריאה הנוראה מכל בביפר

"אר"ן - כיכר הדוידקה- נהגים לתחנה,חובשים ופארמדיקים למקום"

אני רץ ורץ עם האפודה עד שרכב של מתנדב הצלה י-ם עוצר לי , אני עולה עליו ואנו נוסעים במהירות לכיוון מקום הפיגוע מרחק דקה נסיעה מהמקום.
אנו מגיעים למקום עוד לפני בואם של האמבולנסים, עשרות רבות של חובשי מד"א ומתנדבי הצלה י-ם רצים לכל עבר כשמובילים בידם אנשים ספוגים בדם , אנשים צועקים צווחים, חלונות מנופצים , דם ובשר בכל עבר ויבבות של אמבולנסים רבים שמגיעים למקום במהירות.
אנו מתקרבים לעבר האוטובוס והמראה הגרוע מכל נראה לנו.. גופת יהודי תלויה מחוץ לאוטובוס כשראשו כלפי מטה וגופו שרוף וחרוך…ה' ירחם!! עד לפני רגע האדם היה חי , תכנן , חשב, וצחק, כעת הוא נראה מפוייח, שרוף ואת נשמתו החזיר כבר לבוראו ויוצרו.

אנו רואים בתוך האוטובוס אנשים ישובים על הכסאות נדמה כאילו מחכים שהאוטובוס ימשיך בדרכו.. ה' ירחם …תהא נשמתם צרורה בצרור החיים..
אנו רצים אחוזי טירוף לכיוון האוטובוס בנסיון לנסות להציל ולהוציא אנשים מתוככי האוטובוס,
"קרש גב".." חמצן"…" תחבושות""…פאראמדיק"..."רופא"..!!

צועקים עשרות החובשים כאשר מנסים בחירוף נפש להציל את חייהם של אלו שנותרו בחיים , מהם קטועי רגליים וידיים, מהם מחוסרי הכרה, כולם מלאים וספוגים בדם עצמם ודם חבריהם..

אנו מנסים להוציא אדם מהאוטובוס ויחד עם כמה מהחובשים המתנדבים אנו מצליחים להוציא אדם זב דם ..מחוסר הכרה..
"פאראמדיק " צועקים אזרחים וחובשים מבולבלים ומפוחדים ממראה עיניהם… רופא מגיע למקום ומצווה עלינו לשים שמיכה על היהודי אשר מת על קידוש ה' וכל עוונו היה עצם היותו יהודי!!

אשה נוספת אנו מחלצים מהאוטובוס המנופץ והמרוסק וגם עליה שמים במהירות שמיכה בכדי שלא נזדקק לראות מראות זוועה שלא לצורך.

מטען נוסף באוטובוס!!! כולם לברוח!!
צועקים השוטרים הרבים, אנשי החבלה וחובשים ..
האנשים בורחים ורצים כל עוד נפשם בם כאשר סוחבים אלונקות עם נפגעים מדממים עליהם..

אנו נמצאים ממש כמה דקות לאחר הפיצוץ וכבר לא נותרו פגועים בשטח מלבד אלו שמשפחתם עומדים לשבת שבעת ימי אבל ..

אנו מתכנסים בפינה ומקבלים הוראה מ"פיקוד 10" לסרוק את איזור בניין כלל מחשש לנפגעים לא ידועים
התחלקנו לזוגות ועלינו לבניין..
אדם חרדי יושב על הספסל כאשר ראשו מוטה לקרקע…
אדוני אתה בסדר?…
.לא ..עונה היהודי
… מה יש שואלים אותו החובשים של הצלה
…אני לא מרגיש טוב ..הילדה שלי נהרגה בסבארו לפני כשנתיים וראיתי עכשיו את הפיגוע והכל חזר אלי…

אמבולנס מפנה אותו לטיפול בבית חולים ..

נערה צעירה מהפיקוח העירוני של העיריה נפגעת חרדה צועקת ובוכה על מה שראו עיניה!!
לא רוצה בית חולים אומרת הנערה
…רוצה שזה יפסק!!


ילד קטן בוכה בצידי הבניין..

קשישה המומה יושבת על ספסל ומזילה דמעות..

חלקי גופות מפוזרים במקום…

ראה ה' והביטה אוי מה היה לנו!!



כשסיימנו את ה"עבודה" ,עזבנו את המקום בתפילה ותקווה כי לא נזדקק לראות מראות כאלו ושנזכה לשמוע בשורות טובות ישועות ונחמות במהרה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-19/6/2003 16:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה של חובשי הצלה ומד"א בפיגוע בי-ם בשבוע שעבר



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מונולוג קורע לב של מתנדב הצלה על הפיגוע
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext