ברכות למתנדב הותיק והמסור אלי רפפורט לרגל הולדת בנו הי"ו במזל טוב.
שתזכה לגדלו לתורה, לחופה ולמעשים טובים.
נשלח ב-24/6/2003 01:54
לתורה , לעבודה, לחופה , בריאות שלמה , ומעשים טובים ...
אגב אפשר להציע לו מעכשיו להתנדב למד"א ?
נשלח ב-26/6/2003 02:21
המתנדב אלי רפפרפורט מהצלה י-ם ומדא י-ם כולנו אוהבים אותך ומעריכים אותך אתה אדם שכולך חסד ומאחלים שיהיה לך רק נחת אושר ועושר מכל צאצאיך
מכל חבריך באהבה
הצלה ירושלים הקומנדו של יחידת הכוננים מדא
נשלח ב-26/6/2003 02:43
למה (אתם) חייבים לעשות ולהדגיש את ההבדל כונן "הצלה" כונן מדא"
קשה לכם מצפונית להזדהות ככונני מד"א?
או שגם זה רשום בדת איפהשהוא?
נשלח ב-26/6/2003 21:33
וויטי למה אתה חייב להדגיש את שנאך וסלידתך מהחרדים ומארגון הצלה?
זה קשה לך מצפונית?
כל דבר שבקדושה אתה צריך לתקוף?
נשלח ב-27/6/2003 03:57
היי (איני יודע מה שמך הפרטי) מה שלומך ?
זה שאני מגיב זה לא מחייב שאני סולד או חס וחלילה שונא , אני לא שונא אף בן אדם גם אם איני מסכים עם דעתו או דרכו באשר הוא !
מצפונית ? קשה לי ? ממש לא , אני שלם עם כל מה שאני עושה !! !! כלפי עצמי וכלפי שמייא .
מה עניין קדושה להצלת חיים ? עד כמה שידוע לי קדושה זה בתפילת שחרית אם איני טועה .....
בכל אופן התגובה שלך לא עונה לשאלתי .
נשלח ב-2/7/2003 04:08
וויטי הנכבד
ובכן אני הרבה זמן חשבתי להגיב לך אבל התאפקתי אבל אני חושב שהגיע הזמן שאוליי אסביר לך כמה דברים
1) ארגון הצלה הוא חלק אינטגרלי חשוב ממדא ופועל לא רק בשיתוף פעולה אלה יד ביד כמו שאחרים ציינו פה .
2) ארגון הצלה הקים למעשה את יחידת הכוננים לפני כעשרים שנה וזאת על מנת לקצר את זמן ההגעה של אנשי המקצוע לחולה או לפצוע וכל זה נעשה עם מתנדבים מסורים של מדא שלא רק השקיעו ימים ולילות בלי הפסקה למען מטרה נעלה זו אלא גם המשיכו במשמרות בתוך אמבולנסים של מדא, וכידוע לך ישנם לפחות 2 צוותי אמבולנסים של אנשי "הצלה" בכל יום בתחנות מדא שבאים ועוזבים את משפחתם ואת עבודתם ותורמים למערכת .
3) אנשי הצלה הם כולם גם אנשי מדא אבל היחודיות שלהם בין השאר היא המוטיבציה הגבוהה הגיבוש בין החברים מכל השכונות. לימודי ההלכות שקשורות בשבת וציניעות וגאוות היחידה שלהם ועוד .
4) כידוע לכולנו שמדא הכשיר ומכשיר את כל המתנדבים ובכללם גם את מתנדבי הצלה ואכן הצלה זה לא הגוף המבצעי אלא מדא בלבד אבל חלק מהציוד הרב שברשות מאות המתנדבים האלה נרכש ע"י הצלה במשך השנים הרבות ובכללם גם דפיברולטורים אופנועים מכשירי קשר מירסים ביפרים ועוד . אבל אני שוב חוזר כולנו אנשי "הצלה גאים להיות חלק ממדא ואנו מתגאים להיות גם "הקומנדו של מדא "
השבוע בלבד חולקו תיקי החייאה אפודי מגן ודפיברולטורים לאיזורים כמו ביתר תל ציון ובית וגן . אני חייב להיות כנה שגם מדא נותן ציוד יקר ערך לחברי הצלה וכל זאת מהטעם הפשוט שהם כולם אנשי מדא .
5) מתנדבי הצלה ימשיכו לעולם להיות חלק חשוב ממדא ועל אף שלפעמים יש חילוקי דעות בין הארגונים תמיד יפתרו אותם וימשיכו ביחד במטרה החשובה של הצלת חיים .
מכאן אני קורה לך וויטי יקר אל נא תחפש מחלוקות ומריבות מיותרות שלא לשם שמים התגאה במה שאתה עושה ואל תחפש חסרונות במה שאחרים עושים, בוא נפעל יחד כגוף אחד ונקדש שם שמים ברבים .
בבוד רב איש הצלה ומדא פשוט
נשלח ב-2/7/2003 04:34
שלום לך אדוני הנכבד
למה התאפקת עד היום ? יכולת להגיב ממזמן ...
מדבריך כמי שמכיר את המערכת היטב אני מבין שאתה מאזור ירושלים ,
אם כל אנשי הצלה בארץ (למעט חריגים) היו חושבים כמוך ומתנהגים כמו שאתה מציין לא היה חילוקי דיעות בין מד"א להצלה או לכל אירגון אחר
דבר שני בכלל לא צריך להיות כזה מושג ארגון הצלה , יש רק את מד"א וכונני מד"א ומי שמזדהה אחרת עובר על נוהלי מד"א , פנה לאחראי מתנדבים בי-ם אביב חובב או לדובי מייזל אחראי כוננים ארצי ועיין בספר " נוהלי מתנדבים " של מד"א
ג. תמיד תוכל להגיב ולא להתאפק כדבריך
אשמח לענות לך בכל עת ידידי היקר
נשלח ב-2/7/2003 04:56
וויטי הנכבד
חבל שאתה לא יודע את העובדות הנכונות אבל אני אתן לך אותם שתדע .
ראשי מדא בעשרים שנה האחרונים תמכו ועזרו להצלה בכל ובכלל מנכ"לי מדא שונים וועד הפועל שחלקם גם היו אנשי "הצלה" כגון אלעזר גלבשטיין שיחי' שהיום בתפקידו יו"ר וועדת מתנדבי נוער מדא וכמובן כל מנהלי האיזורים טבכללם גם סניפי י-ם כגון אבי חובב שציינת ודובי מייזל שאחראי כוננים ארצי שרואה בהצלה חלק מכובד ממדא ומתגאה בעבודתם , אני חוזר שוב עשרים שנה הם חלק ממדא והם ימשיכו תמיד גם בעתיד .
לגבי נוהלי מדא אין ולא היה בעיה לגבי השתייכותם של הצלה בתקנון וכדאי שתבדוק את זה בעצמך .
דעותיי הם לא רק שלי אלא שכל הארגון כולו .
דרך אגב באם תרצה להצטרף להצלה תמיד תוכל באם תעמוד בקריטיריונים של הארגון קרי : מס' כונן , נשוי , ותחתום על תקנון שקשור בהלכות שבת וצניעות וכמובן שתראה מוטיבציה גבוהה .
בזה אני מסיים את הדיון הפומבי.
תודה .
נשלח ב-2/7/2003 05:47
א. לא תודה איני מעוניין
ב. נשוי ? מי שלא נשוי לא יכול ? למה ? מה הקטע ? ומה הקשר לצניעות ? ולשבת ?
נשלח ב-3/7/2003 22:10
חברים הפכתם אשכול של ברכה לחבר הצלה לבמה ונושא לויכוח על דבר שונה , זה לא המקום.
הצלה- מדא, העלית נקודות יפות,מעניינות ונכונות נקודתית ועניינית .
וויטי אכן הצלה ומדא עובדים יד ביד ומאוחדים מאד ומתנדבים יחד בשיתוף פעולה פורה ומדהים, תוכל לראות את זה בתמונות מכנס עשור למתנדבי הצלה בבית שמש באשכול המיוחד לכך.
ויטי מכיוון שיש לך הרבה מאד טענות על הצלה וכוחות ההתנדבות וההצלה החרדים נשמח אם תפתח על כך אשכול מיוחד עם כל השאלות שיש לך וננסה לענות עליהם כמו כן נשמח לקבל ממך הערות בונות ורעיונות לשיפור .
בכל אופן אשכול זה לא נועד לויכוחים או להערות אלא לברך את ידידינו ר' אלי ועל כן נבקש שלא יתקבלו הערות נוספות בנושא , בכדי שלא נצטרך לסגור את האשכול.
ברכה והצלחה.
נשלח ב-3/7/2003 23:27
יש משהו שחשוב לי להבהיר כאן עקב תגובות שאני מקבל על דברי :
"זה שאני מגיב מידי פעם לסוגי התנהגות כלשהם של אירגונים מסוימים ולא משנה איזה אירגון/הצלה/זק"א/או כל אירגון אחר באשר הוא זה לא אומר שהנני לא אוהב (או שונא ! לפי דעתם של חלק מהכותבים)אנשים חרדים/דתיים "
הנני אוהב כל יהודי ! ! !
זה שדרך התנהגותו של מישהו לא מקובלת עלי אפשר לדון בכך ... , בכל מיני דרכים כגון פורום וירטואלי / פיזי וכ'ו