מד"א י-ם מזכיר לכוננים להגיש דו"ח פעילות
גיל הלר אחראי כוננים י-ם מבקש להזכיר לכל הכוננים לא לשכוח להגיש עד ה-9 לחודש את דוחו"ת הפעילות של הכוננים.
הדוחו"ת חשוובת ביותר ולאחרונה החלו להקפיד על העברתם ומסירתם בזמנים מדויקים על מנת לעבור ולעקוב אחר פעילויות הכונן.
|