בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הצלה י-ם בתקליטור החדש של "חסידישקייט"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-3/7/2003 23:05 לינק ישיר 
הצלה י-ם בתקליטור החדש של "חסידישקייט"

הצלה י-ם בכתבה מרתקת בתקליטור החדש "חסידישקייט",
בכתבה מתקיים ראיון עם יו"ר הצלה י-ם ר' דוקי גרינוולד ועם ר' אלי פולק ממתנדביה הגדולים והבכירים של הצלה י-ם,
בכתבה יש קטע מדהים של אירוע דרמתי שקרה באמצע הראיון כאשר המרואיין ר' אלי פולק עזב את הראיון לטובת נסיעה דחופה לטיפול בנער צעיר שנפל מגובה באזור סנהדריה, הצלמים של חסידישייט
נסעו יחד עם פולק והמתנדבים האחרים וצילמו טיפול בנפגע בשידור חי.

את התקליטור ניתן להשיג בחנויות גל פז.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-3/7/2003 23:15 לינק ישיר 

לפי נוהלי מגן דוד אדום !
חל איסור מוחלט על עובד/מתנדב (למעט מי שהוסמך באישור מיוחד) לצלם אירוע טיפולי כלשהוא בחולה/נפגע !



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-3/7/2003 23:19 לינק ישיר 



אין בתצלום כל תמונה של פני הנפגע כמו כן האירוע היה בואדי כך שאין כתובת של הנפגע כך שאין כל בעיה .
אבל תודה שאתה מזכיר לנו כל הזמן את החוקים אתה צדיק.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2003 00:21 לינק ישיר 

אגב, את החסידישקייט מנחה בטוב טעם מנחם טוקר שדר רדיו קול חי , והתקליטור יוצא מידי חודש.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-10/7/2003 23:17 לינק ישיר 

כתבה ממש יפה... שווה את ה15 ש"ח של הדיסק..



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/7/2003 00:08 לינק ישיר 

הודעה שנכתבה ע"י גולש בשם "מוישי20"

מנחם טוקר מארח את ארגון הצלה י-ם בחסידישקייט מס' 28 אשר תוך כדי האירוח היה עד למקרה חרום משתתפים 1. אלי פולק 2. עזריאל ווייס 3. אהרן טאובר 4. בנצי ליזרוביץ. וראיון עם יו"ר הארגון. שווה צפיה!!!!! צפיה מהנה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הצלה י-ם בתקליטור החדש של "חסידישקייט"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext