בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אשכול מיוחד-כל השאלות שיש לכם על הצלה

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-4/7/2003 00:32 לינק ישיר 
אשכול מיוחד-כל השאלות שיש לכם על הצלה

באשכול זה תוכלו לשאול את כל השאלות שיש לכם על ארגון הצלה/ על הארגון/המתנדבים/הציוד/וכל שאר התמיהות והקושיות שיש לכם על הארגון המיוחד.

את השאלות והתמיהות שלכם אנו נברר אצל אחד ממנהליה הבכירים של הצלה י-ם ונשתדל לענות על כל השאלות של משתתפי הפורום.

באשכול זה תוכלו להשאיר אף עיצות,רעיונות וכל דבר שתרצו לומר למנהלי הצלה י-ם.

תגובה שתיכתב אשר איננה , שאלה,תמיהה,בקשה,הערה או עצה תימחק ונבקש את שיתוף הפעולה מצידכם בענין הזה.

נשמח לקבל את תגובותיכם.

ברכה והצלחה.







תוקן על ידי - הצלהירשלים - 7/4/2003 12:35:34 AM



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-4/7/2003 00:37 לינק ישיר 

שני שאלות ברשותכם

כמה מתנדבים יש בירושלים?

מתי נוסד הארגון החשוב?

מברוק על האשכול החשוב.שבת שלום.

תוקן על ידי - ירחמיאל1 - 7/4/2003 12:37:39 AM



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2003 01:11 לינק ישיר 



כמה מתנדבים יש בירושלים? לארגון הצלה ירושלים מעל 300 מתנדבים ולקראת סוף הקיץ אחרי שימלאו למתנדבים רבים אשר עושים משמרות במדא שנה ועומדים בקריטריונים האחרים של הארגון כגון קוד כונן מיחידת הכוננים של מדא ועוד ... יהיו מס' המתנדבים 400 ואף יותר , מיותר לציין שעשרות אנשים מבקשים להצטרף לכוחות מידי שבוע אבל לא כולם מתקבלים.


מתי נוסד הארגון החשוב? הארגון נוסד ב1983 ע"י קבוצה של 15 מתנדבים במגן דוד אדום שהקימו את מערך הכוננים הראשון של מד"א באיזור ירושלים , באיזור המרכז קרי בני ברק וכו. הרעיון קם קצת לפני.

מאז ועד היום ארגוני "הצלה" גדלו לכל חלקי הארץ והם חלק בלתי נפרד ממגן דוד אדום והעלו את ההצלחות בהצלת חיים במאות אחוזים .
מיותר לציין שהארגון מסופסד ע"י תרומות לצורך קניית ציוד משוכלל מערכות קשר ומירס ואופנועים שבבני ברק ותל אביב כבר פועלים שנים רבות , ארגון כנסים שעיקרם מוטיבציה למתנדבים , שבתות למשפחות שזה בעיקר הוקרת הטוב לנשים שמקריבות לא פחות מהגברים ואליי גם יותר, ועוד ועוד .
בשנתיים האחרונות חלק ממתנדבי "הצלה" קיבלו עזרה מיחידת הכוננים מד"א בתיקי עזרה ראשונה ואפודים , השתלמיות שנתיות וקורסים מתקדמים כגון חובשים בכירים ופראמדיקים .




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-6/7/2003 01:57 לינק ישיר 

תודה,תודה.
מעניין.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2003 10:07 לינק ישיר 

אם בכל מקרה המתנדבים הם ממד"א, והתיקים שלכם ממד"א, ואתם חלק בלתי נפרד ממד"א, אז למה בעצם להקים גוף בשם הצלה ולא להיות פשוט מד"א?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2003 17:15 לינק ישיר 

ראיתי אתמול 2 אופנועים של הצלה ירושלים מטפלים בילד מחוסר הכרה בגאולה ומאוד התרשמתי מהטיפול והמהירות .
רציתי לדעת איך אני מצטרף להצלה ?



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2003 18:57 לינק ישיר 

מצורף קובץ

די לריב !!! תצילו חיים חברה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-7/7/2003 22:09 לינק ישיר 

רונן
שאלה מצויינת !
אכן היום כל אחד יכול להיות בגדוד הכוננים של מד"א כמובן שהוא חייב להיות בעל קריטריונים ולפי תקנון .
ואכן תקנון זה תקף גם לגבי "הצלה" והצלה היו גם חלק מקביעת התקנון לפני כשנתיים כשמדא הקימו את היחידה .
ולשאלתך , להיות חבר ב"הצלה" זה אקסטרה וזה נותן לך הרבה אקסטרות כגון מכשירי מירס שמקשר את כולם ונותן אינדקציה ישר מהשטח לגבי מצב החולה \ צורך בעוד חובשים וכו.
כנסים יפים עם הרצאות מעניינות.
ציוד מתקדם כגון דפיברולטורים מדי סטורציה גלוקומטרים וכו.
קורסים בנושאי הלכה ורפואה ,
אוזן קשבת 24 שעות
שבתות גיבוש לעידוד המוטיבציה,
ערבי נשים לנשות המתנדבים .
ועוד ועוד .

ועיקר גאוותינו היא הצלת חיים 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע והכל לפי ההלכה




דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-9/7/2003 23:21 לינק ישיר 

מוישי ישנם מספר קריטריונים בהם אתה צריך לעמוד בכדי להצטרף לארגון.

אני ממליץ שתצלצל למשרד של ארגון הצלה באזור מגורך ותבקש להצטרף אני מאמין שישמחו לקבל אותך לשורות הצלה.

אופנודג



תוקן על ידי - הצלהירשלים - 09/07/2003 23:24:16



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-14/7/2003 19:35 לינק ישיר 

שאלה למה הצלה צריך אמבולנסים הרי אתם לא מפנים פצועים וכו'אופנועים אני עוד מבין השאלה השניה מה המחלוקת בין זק"א להצלה, האם מדובר על חטיפת תרומות, והאם אין מספיק לכולם כמו שאר אירגונים, השאלה השלישית הציוד שיש לכם הרי הם רכוש של מד"א אז למה אתם מתרימים אנשים לציוד, בוא נגיד אופנועים נו שיהיה, שזה גם בזמן האחרון, אבל שאר דברים?




דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-15/7/2003 02:11 לינק ישיר 

א. טענתך על עימות כלשהוא בין "הצלה" לארגון אחר היא טענה משוללת כל יסוד וכל בסיס, ארגון הצלה תומך ומעריך כל ארגון חסד שמסייע לעם ישראל.

לגבי שאלתך מדוע ארגון הצלה זקוק לתרומות:

ארגון הצלה נותן לחברי הארגון
מירסים שעלותם יקרה והצורך בהם מוכח ובגדול.

סיטורציות( מד למדידת דופק ורמת החמצן בדם)כלי סיוע גדול לאבחנת החולה/נפגע.
דפיברלטורים(לייפבקים),
מכשור מתקדם מאד שמד"א לא נותן אותו ועלותם מאד יקרה שנמדד בעשרות אלפי דולרים ,
ואכן המיכשור המשוכלל הציל חיים לא אחת,הודות לתורמים היקרים.

האמבולנסים הינם כוח גיבוי למגן דוד אדום ומסייע במקרי חירום ובמקרי הצורך למד"א ולחולים הפונים לארגון לסיוע ועזרה.

יחידת האופנוענים הוא דבר יחודי שמציל חיים מידי יום, הזמינות והנגישות של האופנועים גדולה וחשובה וב"ה היחידה מתפתחת וגודלת .

מקוה שעניתי לך על שאלותיך.
נשמח לענות על כל שאלה/בקשה שתהיה.


ברכה והצלחה.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/4/2009 21:58 לינק ישיר 
פורום תוסס

ו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/4/2009 19:40 לינק ישיר 

...



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-26/6/2010 22:39 לינק ישיר 

אין



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אשכול מיוחד-כל השאלות שיש לכם על הצלה
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext