מד"א י-ם ראיין היום עשרות מועמדים לקורס נהגים של מד"א.
את הראיון קיימו אבי חובב אחראי מתנדבים י-ם וגבי אלחיאני ( מס' 4).
בראיון השתתפו עשרות מועמדים והם יצונזרו ליקוצצו לכעשרים אשר יעברו את הקורס נהגים.
לאחרונה החלו לסנן את המשתתפים בקורסים מאחר וישנם המון פניות לקבלה לקורסים האלו.
נשלח ב-8/7/2003 03:05
שיהיה לכם בהצלחה , הקורס לא כ"כ קל , צריך להשקיע!
עלו והצליחו,וכמובן הישארו אנשי מד"א,והקפידו על נוהלי המתנדבים! : ייצוג רשמי של מד"א, השתלמויות, נהיגה בזהירות,לשלם ביטוח בזמן וכ'ו וכ'ו