נקוה שיצליח בעבודה הקשה ושינהל את הפורום בחכמה ובתבונה כיאה וכיאות לפורום ולמשתתפיו היקרים.
נשלח ב-11/7/2003 18:05
אני מאד מקווה שהוא לא ימחוק אשכולות / תגובות
או יחסום כותבים
כי זה מה שניראה לי שהוא הולך לעשות לפי התגובות שלו כאן , אלי בכל אופן אישית....
הצלה ירושלים אני סומך עליך !
נשלח ב-11/7/2003 18:27
אני מודה להצלהירושלים על האפשרות שנתן לי במור מנהל משנה זה כבוד גדול בשבילי , תודה
לוויטי . אני מקווה שיום אחד גם אתה תזכה להיות בין המנהלים אבל עד אז אתה צריך להראות שאתה יותר דיפלומטי ויותר פתוח למתנדבי "הצלה" הצדיקים שעושים יום ולילה למען כלל ישראל .
שבת שלום
נשלח ב-11/7/2003 18:42
אוהו!! הופה מזל טוב הצלה מדא, מינוי מבריק וטוב..
אתה עוזב הצלהירשלים, או שמינית עוזר?
הצלה מדא
נשלח ב-11/7/2003 18:51
בכל אירגון יש
בעד ויש נגד
אזי אני מעכשיו מתאים להיות מנהל ...
(לא שאני כ"כ נגד) ...
שבת שלום לכולם
נשלח ב-12/7/2003 22:33
לא הולך לשום מקום,אל דאגה.
רק עזרה בניהול, יש כאן מידי הרבה הודעות למחוק
נשלח ב-12/7/2003 22:36
מזל טוב להצלה-מדא היקר, שתצליח בכל מעשי ידיך, מחזיקים לך אצבעות.. יש לך עבודה קשה עם כמה מידידינו משתתפי הפורום.
נשלח ב-13/7/2003 02:55
ברכות להצלה מדא על המינוי אין כל ספק שאתה ראוי למינוי זה מי יתן ואכן תצליח בתפקידך ותמלא זאת בנאמנות ומסירות.