בתאונה שאירעה אתמול בין רכב משטרתי לרכב פרטי היו 4 פצועים קל מתנדבי יחידת הכוננים של מד"א "הצלה ירושלים" הגיעו לטפל בתוך 45 שניות עם אופנועים ורכבים פרטים הפצועים הועברו לטיפול בהדסה הר הצופים
צילום ג. יחזקל פוטו 10
תמונה נוספת מתאונה שבוע שעבר
בתמונה מטפלים החובש הבכיר משה טייטלבום אחראי הצלה ברמת בית שמש והפארמדיק משה בניטה
נשלח ב-14/7/2003 19:07
למה אופנועי זק"א הפריעו באירוע?!?!?!
נשלח ב-14/7/2003 21:36
מוישי
אני רואה רק חובשים של מד"א + פראמדיק של מד"א
ו-2 אופנועים של הצלה
איפה אתה רואה זק"א?
נשלח ב-14/7/2003 23:49
אכן, הזריזות,היעילות והזמינות הגבוהה והמהירה של מתנדבי הצלה ירושלים בכל אירוע ובכל מקרה שיש הוא ממש להפליא ועל כך מגיעה התודה והברכה לכל המתנדבים המסורים שמגיעים במהירות לאירועים ומטפלים במיומנות ובמהירות הראויה לכל שבח.
ובכן אני שולח עוד תמונות עם רק מתנדבי "הצלה" ואני אחזור על דברי עוד פעם המתנדבים של הצלה ירושלים לובשים אפודים של מד"א כתומים לפעמים גם עם פנל של הצלה ירושלים , אולי כדאי רק בשבילך וויטי שנחליף אותם לצבע אחר כמו של הצלה בני ברק ואז לא יהיה לך ביקורות שרואים רק את מתנדבי מד"א.
הצלה ירושלים הם חלק חשוב ואולי הכי חשוב של מד"א
בתמונה משמאל לימין ראובן פ. ניר ב. ממעלה אדומים צבי ס. עזריאל ו. וחיים ו.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 17/07/2003 21:03:09
נשלח ב-15/7/2003 06:21
דבר ראשון עניתי למוישי
דבר שני
אם אתה אומר כדבריך שהצלה י-ם הולכים עם אפוד של מד"א אזי זה מצוין כי זה לפי הנוהלים !
ו? מה קורה בבני ברק ? מה יש להם שם ?
צבע אחר ? איני יודע מה קורה שם !
אם כך אזי הם לא מתנהגים לפי הנוהלים וצריך לשנות זאת .
אגב אני מעריך את זה שהתגעגעת אלי
me to