בית פורומים הצלה ומדא ישראל

זהו מספיק

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-17/7/2003 17:58 לינק ישיר 
זהו מספיק
מצורף קובץ

די די די די די די די די די די

מה אתם ילדים קטנים???
מד"א-זק"א-הצלה מה זה בכלל משנה שהבוסים שלנו ילכו מכות או מה שלא יהיה

אבל אנחנו המתנדבים רוצים רק לעזור ולעשות את העבודה מתוך רצון אישי להציל חיים ולתרום וכו'

אז חברים די אנחנו אחים [יהודים]

שלחו לפורום בבקשה תגובות מה אתם חושבים


ישראל בטח בה''



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2003 19:21 לינק ישיר 

ידידי זק"א מהשטח הרשה לי להעיר לך מס' מילים.
יש גבול עד כמה אפשר לנפנף בדגל הצלת חיים כדי לחפות על חובבנות ובינוניות.
זה סוג של ניצול ציני של כביכול קדושת החיים .לדעתי לא יכול להיות מקום לפשרות בהצלת חיים קרי הכוננים/הצלה/זק"א שיוצאים להציל חיים חייבים להיות כשרים לכך מקצועית נקודה. וכל דרך לייפות את זה היא בינוניות וחוסר מקצועיות האופיינית לגורמים מסויימים בארגונך.
לתשומת לבך



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-17/7/2003 20:42 לינק ישיר 

זק"א מהשטח יקירי

ראשית ברכות על הרצון לעשיית שלום בין שורות המתנדבים.

רק ידידי, כאן לא המקום לדיונים בעניין.

פורום זה איננו מקום לעימותים,ויכוחים ודיונים על ארגונים אשר שמם אינם מד"א י-ם או הצלה י-ם.
עם כל הכבוד שאנו רוחשים לארגוני חסד אחרים באשר הם ,יד אליעזר,חברה קדישא,חסדי נעמי ,זק"א,יד שרה וכו' כאן זה לא המקום.

פורום זה הינו יחודי להצלה ומדא ירושלים.
וכפי שאני יודע מקרוב אין ולא יהיה כל עימות בין מד"א והצלה י-ם והעבודה המשותפת ביניהם אינה אלא אות של כבוד .
אי לכך האשכול נחסם לתגובות בכדי שלא יגרר לויכוח ועימות.
אני מאמין בכנות ההודעה אולם כאן לא המקום .
ישנם פורומים אחרים בהם תוכל להעלות את הדיון אשר הוא נחוץ ומבורך.

בתקוה להבנה יקירי..




תוקן על ידי - הצלהירשלים - 17/07/2003 20:45:54



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > זהו מספיק
מנהל לחץ כאן לשחרור האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext