הודעת הנהלה לתשומת לב הגולשים היקרים:
ובכן,
לאחרונה נמחקו עשרות רבות של הודעות הפוגעות אישית בחברי הפורום והשמצות רבות הדדיות.
פורום זה אינו מקום לויכוח ועימות בין אישי או בין ארגונים !!! חד וחלק!!!
שאלות,דיונים אמיתיים , למשל האם קובי גינזבורג יקבל אופנוע מהצלה והאם חיים וינגרטן הוא כונן מד"א י-ם,ושאלות רציניות אחרות יתקבלו והדיון בהם ינתן בצורה חופשית אולם ללא פגיעה אישית וללא השמצות הדדיות או פגיעה בחברים מהפורום.
גולש שיחרוג מהוראה זו יחסם לאלתר ולא יקבל התראה ולא הודעה על חסימתו .
חברים,הגזמתם!!
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 17/07/2003 21:01:21
|
|