בית פורומים הצלה ומדא ישראל

טופס חדש לנפגעי תאונות דרכים במד"א י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-18/7/2003 17:40 לינק ישיר 
טופס חדש לנפגעי תאונות דרכים במד"א י-ם

מד"א י-ם הוציא השבוע טפסים מיוחדים לנפגעי תאונות הדרכים.
הנהגים מתבקשים לגשת לתחנה ולקבל את הטפסים החדשים אשר מהשבוע יהיו בתוקף וימולאו לנפגעי תאונות דרכים בלבד.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-18/7/2003 17:47 לינק ישיר 

נ.ב.
התשלום לחיוב הנפגע יהיה 570 ש"ח



דדווח על תוכן פוגעני

מחובר
נשלח ב-20/7/2003 01:36 לינק ישיר 

ולכל הנהגים שמשתוללים בכבישים תנצלו את ההזדמנות יש הנחה של 200 ש"ח.
וברצינות... די סעו כבר רגוע חבל על החיים ואם נשארים בחיים אז חבל על הכסף.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-20/7/2003 02:44 לינק ישיר 

מעניין באמת מדוע הורידו את הסכום.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > טופס חדש לנפגעי תאונות דרכים במד"א י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext