לאחרונה הפורום המדהים הזה התפתח מאד ב"ה.
אולם עם ההצלחה ישנם כמה אשר מנסים לחבל בפורום ולהפציץ אותו בידיעות והודעות אשר אינם קשורות כי הוא זה למדא והצלה י-ם.
כמו כן הגיעו רבים וקיללו והשמיצו מתנדבים אשר כל כולם חסד למען הזולת.
רק בשבוע האחרון נחסמו מכתיבה בפורום כעשרה גולשים (!!!) אשר חרגו מהתקנון של הפורום למרות כל ההזהרות ,המחיקות וההתראות הרבות.
הגולשים שנחסמו יוכלו לחזור ולכתוב בפורום לאחר תקופת צינון ולאחר התחייבות מפורשת בתיבה האישית שלי בלבד כי יקבלו על עצמם את תקנון הפורום ולא יחרגו מהתקנות שנקבעו אך ורק בכדי שיהיה סדר בדברים הנאמרים כאן ובצורה מתורבתת כיאה ליהודים וכאחים לחסד.
לאור התפתחות הפורום והצטרפות גולשים רבים נוספים לכתיבה בפורום המיוחד,מונה מנהל משנה נוסף לפורום -למען החיים אשר בטוחני כי יעשה את העבודה כנדרש ובצורה הטובה והמועילה ביותר עבור הפורום.
ברצוני לאחל ל"למען החים" ברכות מקרב לב וברכות הצלחה בעבודה הקשה (תאמינו לי..)
נשלח ב-23/7/2003 18:12
היי שלום לכולם
נעלמתי ליומיים .. חזרתי
(לא שחסמו אותי )
נשמח לדעת מי המנהל משנה החדש ולאחל לו
ב ה צ ל ח ה
נשלח ב-23/7/2003 22:44
עכשיו עם מנהלי פורום משובחים אלו, נדאג שהפורום יפרסם רק דברים מועילים לקוראים ונקווה שהכותבים ימנעו מאיתנו את העבודה הכרוכה במחיקת הודעות ואשכולות .
נשלח ב-23/7/2003 22:58
ובכ"ז מיהו המנהל או כינויו ?
ואגב אל תשכחו שזה פורום
ופורום כל אחד רשאי להביע את דעתו !
נשלח ב-23/7/2003 23:15
מנהל המשנה הוא "למען החיים", כפי שנכתב..
נשלח ב-23/7/2003 23:17
תודה
אגב יש איזו שהיא תקלה ?
לערוך הודעות או לשלוח הודעה אישית ?
אין את האייקונים ליד שם הכותב ..