בית פורומים הצלה ומדא ישראל

כמידי שנה "יום כיף לחברים באשקלונה"

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/8/2003 05:35 לינק ישיר 
כמידי שנה "יום כיף לחברים באשקלונה"

ביום שלישי כ"א מנחם אב יתקיים לחברי "הצלה ירושלים" וילדיהם יום כיף בפארק המים אשקלונה
החל מהשעה 17.30.
השנה יש צורך להצטייד בכרטיסים מיוחדים אותם ניתן להשיג במשרדי הצלה רח' ברוכים 7
לא תותר כניסה ללא כרטיס.



דווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-10/8/2003 18:57 לינק ישיר 

ברכות יישר כוח למארגנים את הדבר החשוב הזה.

יום הגיבוש של כולנו של כל חברי הצלה הוא דבר חשוב מאין כמוהו, גיבוש יחד עם המשפחה ועם כל החברים מהארגון החשוב,נותן מוטיבציה להמשך הפעילות,יום זה כמו שבת הגיבוש שהיה לפני מספר חדשים מגבש ומאחד את השורות כפי שצריך להיות וכפי שטוב לנו למתנדבים ולארגון החשוב.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-12/8/2003 18:42 לינק ישיר 

ההרשמה ליום הכיף נמשכת .
אנא גשו למשרדי הצלה לקבלת הכרטיסים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > כמידי שנה "יום כיף לחברים באשקלונה"
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext