בית פורומים הצלה ומדא ישראל

מד"א ים השיב את התינוק הנעזב לבית החולים

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/8/2003 15:35 לינק ישיר 
מד"א ים השיב את התינוק הנעזב לבית החולים

תושבי מזרח ירושלים מצאו אמש תינוק בן יומו נטוש בעליה לשכונת א טור במזרח ירושלים.

התינוק הועבר לתחנת המשטרה באיזור והשוטרים מיהרו להזעיק את מד"א שהעביר את התינוק להדסה הר הצופים בירושלים ,נפתחה חקירה לאיתור אם הפעוט.
מבית החולים נמסר שמצבו של התינוק מוגדר טוב.

(יתד נאמן)



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > מד"א ים השיב את התינוק הנעזב לבית החולים
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext