בית פורומים הצלה ומדא ישראל

קורס נהגי אמבולנסים החל אמש במד"א י-ם

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-12/8/2003 18:49 לינק ישיר 
קורס נהגי אמבולנסים החל אמש במד"א י-ם

אמש החל קורס נהגים במד"א ירושלים, בקורס משתתפים כ-20 משתתפים שילמדו תקופה ויוכשרו כנהגי אמבולנסים לאחר סדרת מבחנים.

מספר משתתפים בקורס חברים בארגון "הצלה ירושלים".

מכאן שלוחים ברכות לכל המשתתפים בקורס להצלחה בכל השיעורים והמבחנים ושימשיכו לעשות חייל בכל מעשי ידיהם.

[\-/]

תוקן על ידי - הצלהירשלים - 12/08/2003 21:32:49



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > קורס נהגי אמבולנסים החל אמש במד"א י-ם
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext