קורס נהגי אמבולנסים החל אמש במד"א י-ם
אמש החל קורס נהגים במד"א ירושלים, בקורס משתתפים כ-20 משתתפים שילמדו תקופה ויוכשרו כנהגי אמבולנסים לאחר סדרת מבחנים.
מספר משתתפים בקורס חברים בארגון "הצלה ירושלים".
מכאן שלוחים ברכות לכל המשתתפים בקורס להצלחה בכל השיעורים והמבחנים ושימשיכו לעשות חייל בכל מעשי ידיהם.
[\-/]      
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 12/08/2003 21:32:49
|
|