בניין מד"א י-ם היה מלא ע"ומ בזמן הפיגוע
מד"א י-ם היה מלא במתנדבים ועובדים אשר ערכו מסיבת פרידה למוקדן הגדול חנן חובב.
עשרות חברים,מתנדבים עובדים כוננים ,היו בבניין מד"א בזמן ה"אר"ן" השבוע ברח' שמואל הנביא בירושלים.
מתנדבים ועובדים אלו יחד עם עוד עשרות חובשים של הצלה ירושלים ובראשם יחידת האופנוענים יצאו לאירוע וטיפלו במהירות ,במיומנות ובמסירות בכל הנפגעים הרבים.
|
|