אירוע של שגרה, הערב בשעה 23:10 לערך התקבלה קריאה על פגוע מדקירה ברחוב בר אילן.
בתוך כחצי דקה דיווחו "מקום" חמשה (!!) כונני מד"א /הצלה ירושלים.
לפני כשעה אירעה תאונה בצומת פת בעיר.
כשתי דקות מזמן הקריאה כבר היו במקום שלושה כונני הצלה וחירום /הצלה ירושלים.
טיפלו בשני נפגעים שנפגעו באורך בינוני מאופנוע.
סתם שני מקרים של שגרה בשעה האחרונה..
המוכנות/הכוננות/המוכנות/המקצועיות/ !!
נשלח ב-4/9/2003 23:05
מבלי לזלזל חלילה, זה יפה מאוד שחמשה כוננים הגיעו במהירות שיא, אבל בהתחשב בעובדה שמדובר בשכונה חרדית, ובהתחשב בעובדה שמרכז "הצלה" בירושלים שוכן ברחוב ברוכים שהוא מרחק 5 דקות הליכה משם, אפשר להבין איך היגיעו 5 במהירות
לגבי צומת פת - זה בהחלט יפה.
נשלח ב-5/9/2003 00:24
cpir היקר
מבלי לזלזל בזילזול שלך שחלילה זילזלתה
הנה עוד 2 מקרים מהיום
מקרה שלא הגיע בביפר אלא במירס מנהג אמבולנס מדא שיצא מהתחנה ליער ירושלים לאדם שתלה את עצמו ובכן 3 כוננים מהצלה ירושלים הגיבו מיד והיו במקום תוך 2-3 דקות ודיווחו שהם נמצאים במקום וכנראה קריאת שווא ואכן היה זה קריאת שווא וזמן יקר נחסך לנט"ן שיצא ממקור חיים ובוטל מיד .
2) נווה יעקב מזרח תאונה קשה 2 ילדים לכודים מתחת מיניבוס תוך 30 שניות היו במקום כונני הצלה ירושלים ודיווחו וטיפלו ועוד 2 הגיעו אחרי דקה .
האמבולנס שיצא מפסגת זאב (נה"ז) הגיע אחרי 7 דקות הילדים פונו באמבולנס רגיל הנט"ן בוטל ע"י כונן שהיה במקום
2 מקרים אלו היו קצת רחוק מרחוב ברוכים 7 אז התאוריה שלך קצת מזלזלת בכח הצלה ירושלים שמגיב לכל קריאה ולא משנה איפה ומה .