בית פורומים הצלה ומדא ישראל

1.30AM מוצ"ש שריפה באוטובוס ברח' דוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/8/2003 02:23 לינק ישיר 
1.30AM מוצ"ש שריפה באוטובוס ברח' דוד

כך דווח דרך המכשיר קשר של מד"א ומיד למירס של הצלה ירושלים" לא עברה שניה ומיד שומעים את זעליג קראן מדווח אני במקום- מיד פרטים , גולדמן מקום - דוקי מקום אלי ביר מקום וכו וכו. ואז זעליג מדווח - מדובר על נוסע באוטובוס שפתח את המטף אין שריפה מדובר על נפגעים בודדים במצב קל אין צורך בעוד כוחות .
חברי הצלה ומדא נרגעים והכל חוזר לשיגרה .
זה רק אחד מהמקרים של מוצאי שבת האחרונה .



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 03:35 לינק ישיר 

מצורף קובץ

רח' דוד בבוכרים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 03:36 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד אחד בסוף האירוע עם ראובן פול מפקד יחידת האופנועים המפוארת והתמפארת מיום ליום .

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 26/08/2003 3:37:39



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > 1.30AM מוצ"ש שריפה באוטובוס ברח' דוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext