בית פורומים הצלה ומדא ישראל

השתתפתי הערב בהלוויית רחל וויץ ו..

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/8/2003 03:43 לינק ישיר 
השתתפתי הערב בהלוויית רחל וויץ ו..

השתתפתי הערב לצערינו בהלווית הרבנית רחל וייץ והדוחק שם היה נוראי .
לידי יהודי התעלף וממש בתוך רגעים הגיעו מתנדבי הצלה וטיפלו בו ,לאחר כמה דקות אשה מבוגרת בעזרת הנשים גם נזקקה לטיפול רפואי ומייד הגיע הצוות וסייע לה .
רק רציתי לומר תודה!! ושנראה אתכם רק בשמחות!!



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > השתתפתי הערב בהלוויית רחל וויץ ו..
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext