אין כמו הצלה ירושלים!!!
הייתי בחופש והיה לי הרבה זמן במנוחה לשמוע את מכשיר המירס זועק בכל פעם כשמתקבלת קריאה בביפר. לשמוע את החברים מזנקים לכל נפגע או חולה או ת.ד. או סתם קריאת שווא וכולם במסירות נאמנות ומקצועיות ברמה הגבוהה ביותר.
המסקנה היא שהחברים המסורים האלו הם כח החלוץ של מד"א והם הכח הגדול והמיוחד שיש לארגון המפואר "הצלה ירושלים".
יישר כח !!
|