בית פורומים הצלה ומדא ישראל

עשרות חברי "הצלה" יצאו הלילה לחפש פעוט

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/8/2003 01:53 לינק ישיר 
עשרות חברי "הצלה" יצאו הלילה לחפש פעוט

עשרות חברי הצלה יצאו הערב לחיפושים אחר פעוט שנעדר באיזור רח' שמואל הנביא בירושלים.

ההודעה מטעם הצלה ירושלים הגיעה בביפר ב23:30 לערך על פעוט שחובש כיפה רקומה בא.ב. חובש מכנסי ברמודה לבנות הנעדר מזה כמה שעות.

תוך דקות הוקם חפ"ק חיפושים שם פיקד וניהל את האירוע מנהל הצלה ר' אלי ביר.

לשטח הוזרמו עשרות רכבים אשר חלקם הכריזו ברמקולים בבקשה לתושבים לחפש אחר הפעוט ואף הופצו תמונות של הילד על מנת להקל על המחפשים לזהות את הנעדר.

לאחר כחצי שעה של חיפושים כל הכוחות בוטלו וחברי הצלה יכלו לחזור לנום את שנתם מאחר והפעוט נמצא בריא ושלם.

להזכירכם..מדובר ב23:30 בלילה ועשרות עשרות של כוננים חברי הצלה ירושלים יצאו לרחובות העיר וחיפשו אחר הפעוט.

אלי ביר דיבר במירס בשם הנהלת הצלה ירושלים והודיע על סיום החיפושים והודה לכל עשרות ומאות המחפשים.

למרות שמחובתינו להזכיר את כל המסייעים שעזרו וסייעו בחיפושים לא נוכל לעשות זאת כי רבים הם ולכן התודה והברכה שלוחה מכאן לכל חברי הצלה ירושלים אשר יצאו לחיפושים וסייעו בכל דבר אפשרי שאיפשר בסיומו של האירוע למצוא את הפעוט בריא ושלם.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/8/2003 02:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

מתנדבי הצלה במבצע חיפוש אחר נעדר לפני כמה חדשים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > עשרות חברי "הצלה" יצאו הלילה לחפש פעוט
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext