בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אירוע מרגש הערב בי-ם עם רה"ע ניו יורק!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-26/8/2003 23:57 לינק ישיר 
אירוע מרגש הערב בי-ם עם רה"ע ניו יורק!!

בס"ד

יום שלישי 26 אוגוסט 2003

הודעה לעיתונות


לרגל ביקורו של ראש עיריית ניו יורק בירושלים:
"אופנלנס" - אופנוע עזרה ראשונה מהירה נתרם למתנדבי "הצלה ירושלים"

לרגל ביקורו המרגש של מר מייקל בלומברג ראש עיריית ניו יורק בירושלים, לחיזוק תושבי ארץ ישראל בשעותיו הקשות, נתרם "אופנלנס"-אופנוע עזרה ראשונה מהירה, לארגון "הצלה ירושלים", כאות הוקרה וכבוד, על ידי ידידיו של ראש העיר - תושבי ניו יורק, בהשתדלותם של מר ניסן פרלה ומר שלמה פאסטג שהינם ידידים משותפים ל"הצלה ירושלים" ולראש עיריית ניו יורק. ה"אופנלנס", מצטרף לצי של למעלה מעשרים אופנועים של ארגון "הצלה ירושלים" וכונני "מגן דוד אדום".
מתנדבי ארגון "הצלה ירושלים", שהם הזרוע המבצעית של כונני "מגן דוד אדום" באזור ירושלים והערים הסמוכות, מטפל בכ-100 אירועי הצלת חיים ביממה, שכוללים טיפול רפואי מקצועי לחולים ונפגעים באירועים שבשגרה, וכן טיפול בנפגעי פיגועי טרור בטרם הספיקו האמבולנסים להגיע לזירת הפיגוע.
400 מתנדבי "הצלה" פרוסים בכל רחבי ירושלים והישובים הסמוכים, כולם חובשים בכירים וכן פרמדיקים מוסמכים הפועלים מטעם ובשירות מד"א.
ארגון "הצלה ירושלים" שחובשיו השתתפו בהגשת הצלה מהירה, טיפולים רפואיים ופינוי נפגעים בפיגוע הנורא בקו 2 בשמואל הנביא בירושלים, מעביר את "האופנולנס" לשימוש מתנדבי הארגון בשכונת שמואל הנביא לצורך הצלת חיים.
ה"אופנלנס" החדש ששמו של ראש עיריית ניו יורק מתנוסס עליו בגאון, הוצג למר בלומברג בביקורו בירושלים, בעת הופעתו בטקס צנוע במקום הפיגוע.

הערב התקיים טכס זיכרון להרוגי הפיגוע הקשה שאירע בעיר בשבוע שעבר ברח' שמואל הנביא בירושלים.

לקראת השעה 17:00 הגיעו למקום הפיגוע כעשרה אמבולנסים של מגן דוד אדום ירושלים וכעשרים אופנועים של ארגון "הצלה ירושלים؀
" המשמשים את כונני מד"א בירושלים וכן האמבולנסים של הארגון.
עשרות מתנדבי מד"א והצלה ירושלים ובראשם מר יוני יגודובסקי מנהל מד"א י-ם, מר מוטי בורשטיין , יו"ר הצלה ירושלים ר' דוקי גרינוולד ומפקד הצלה אלי ביר באו לקבל את פניו של ראש עיריית ניו יורק אשר בא להזדהות עם אזרחי ישראל בשעתם הקשה.
לקראת השעה 17:30 הגיע למקום אוטובוס קו2 אשר באותו קו אירע הפיגוע , בתוך האוטובוס עמוס הנוסעים היה מר מייקל בלומברג כאות הזדהות עם תושבי העיר.

מנהלי הצלה ירושלים קיבלו את פניו בהציגם את מתנדבי הארגון הגדול והחשוב, בלומברג בירך את המתנדבים והביע את הוקרתו העמוקה למתנדבי הארגון .

כאשר החל האירוע הציג מנחה הערב את ההפתעה שהכינו מתנדבי "הצלה ירושלים" למר בלומברג.

ידידי הארגון וידידי ראש עיריית ניו יורק תרמו אופנוע לארגון הצלה ירושלים לזכותו של ראש העיריה.

מעל בימת הכבוד לעיני עיני מר בלומברג המרוגש הוסר הלוט מעל האופנוע החדש של "הצלה ירושלים" אשר נחנך הערב וישמש את תושבי ירושלים

בתום הטקס יצא ראש עיריית ניו יורק לסיור בעירית ירושלים שם הודה במילים נרגשות למנהלי הצלה ירושלים ואמר כי הדבר המרגש ביותר בכל המסע הזה הוא כי אופנוע אשר ישא את שמו יציל חיים בירושלים , בלומברג הוסיף כי את ארגון הצלה הוא מכיר שנים רבות מאחר ובניו יורק ארגון הצלה מהווה נדבך חשוב ביותר ממערך ההצלה והחירום

מר בלומברג ביקש ממנהלי הצלה ירושלים להעביר לכל מתנדבי הארגון החשוב את ברכותיו הלבביות והאיחולים כי לא ידעו יותר צער ושכול

מנהלי הארגון בירכו את מר בלומברג על הידידות העמוקה השוררת בינו לבין תושבי העיר ירושלים ואיחלו שביקורו הבא יהיה בנסיבות משמחות יותר.


תוקן על ידי - הצלהירשלים - 27/08/2003 0:56:50



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:19 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ההקדה על ה"אופנולנס"



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:20 לינק ישיר 

מצורף קובץ

תמונה ראשונה של ראש העיריה מר בלומברג באוטובוס קו 2 יחד עם ראש עיריית ירושלים.
בהמשך נביא תמונות עם האופנוע החדש שהושק לכבודו ועם מנהלי הצלה ירושלים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:21 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אנשי ראש עירית ניו יורק עוזרים במיקום האופנולנס ליד הבימה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:22 לינק ישיר 

מצורף קובץ

הטקס לפני הסרת הלוט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:24 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ראש העיר ירושלים . תמונה לאחר הסרת הלוט



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:31 לינק ישיר 

מצורף קובץ

במועצת העיר עם היו"ר דוקי ובנצי ליזרוביץ



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 01:32 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בנצי המתוק ליד מרדכי ( שם עברי) בלומברג



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-27/8/2003 10:49 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בלומברג מודה להצלה ירושלים ולמגן דוד אדום על העבודה הרבה שלהם למען הצלת חיים



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 02:42 לינק ישיר 

מצורף קובץ

אלי ביר ובלומברג



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-28/8/2003 02:43 לינק ישיר 

מצורף קובץ

בלומברג מקבל אפוד הצלה - מדא וכן אפוד מדא-הצלה מיוני.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-28/8/2003 02:44 לינק ישיר 

מצורף קובץ

התמונה ששווה כל השקעה...



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-28/8/2003 02:45 לינק ישיר 

מצורף קובץ

היו"ר דוקי גרינוולד ואלי ביר מעניקים לבלומברג את אפוד מד"א-הצלה ראש העיר הבטיח לא ללבוש עד שיעבור קורס בהצלה ניו יורק
אבל הוא יתלה את זה בגאון במשרדו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 02:52 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ראש העיר מדליק נרות ושואל את אלי ביר אם צריך לומר ברכה ? אלי כמובן עונה שרק בחנוכה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 02:54 לינק ישיר 

מצורף קובץ

ועוד אחד



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-28/8/2003 02:58 לינק ישיר 

מצורף קובץ

יו"ר הצלה ירושלים ליווה את ראש העיר בכותל המערבי , דוקי סיפר לראש העיר על תיבת ההחייאה שיש בכותל ועל השימוש שנעשה על ידי המתנדבים .



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אירוע מרגש הערב בי-ם עם רה"ע ניו יורק!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר
1 2 לדף הבא סך הכל 2 דפים.

bholext