אופנוע חירום נוסף להצלה י-ם הושק השבוע
אופנוע חירום והצלה נתרם השבוע על ידי קהילה יהודית חמה מניו יורק.
האופנוע התקבל בברכה על ידי מנהלי הארגון אשר בירכו בלב חם את התורמים היקרים.
בטקס השתתף הרב הראשי לישראל הרב יונה מצגר אשר נשא דברים בשבח התורמים, כמו כן נשא דברים ר' אלי ביר מנהל הצלה אשר בירך בלב רגש את התורמים היקרים.
הטכס התקיים בשבוע שעבר ובקרוב נביא תמונות מהטקס.
תוקן על ידי - הצלהירשלים - 27/08/2003 18:21:56
|
|