|
|
| נשלח ב-27/8/2003 17:31 |
|
| |
לראשונה בזק"א מודים "הצלה שיחקו אותה"
שוחחתי אתמול עם ידידים מזק"א ולראשונה שמעתי מהם מחמאות לצוות הארגוני של הצלה ירושלים.
המחמאות באו בהקשר לאירוע שהיה אתמול שם הצלה ירושלים הפתיעו את כולם את בלומברג,את הקהל ואת זק"א והשיקו אופנוע חדש לזכותו של בלומברג.
ראיתי בפורום כאן את התמונות של האופנוע על הבמה והבנתי על מה ולמה אמרו בזק"א הבוקר "הצלה שיחקו אותה".
זה נראה כמו פריצת דרך מוצלחת בהצלה ירושלים
בכל אופו מברוק..בשם ידידיי מהצלה וזק"א.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 17:52 |
|
| |
אכן מגיעה התודה והברכה לכל מארגני הערב אתמול בירושלים ובראשם ר' אלי ביר אשר יזמו את השקת האופנוע ודאגו לקבלת הפנים המיוחדת והחמה לראש עירית ניו יורק.
|
|
|
|
| נשלח ב-27/8/2003 19:59 |
|
| |
עד היום ידעתי שנותנים אופונוע או אמבולנס לאדם שנפטר,
מה קרה הפעם ששינו מהמקובל?
ואולי כי ר"ע ניו יורק הוא סוס מת בעירו !!!
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2003 02:45 |
|
| |
ידידי יש מושג להנציח דבר לכבוד מישהו. לא רק לזכרו. זה יותר מקובל בארה"ב ובאירופה אולם זה דבר מקובל וידוע בעולם.
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2003 17:16 |
|
| |
ושיחליטו בהצלה אם משתמשים עם תמונתו של בן ציון אוירינג רק כשהו לובש אפודה של מד"א או גם בכל מצב אחר
|
|
|
|
| נשלח ב-28/8/2003 19:07 |
|
| |
ידידי,
ר' בנצי רוירינג הינו כונן הצלה ירושלים ומתנדב מד"א ולכן תמונתו כיכבה והוא פעל באופן ובצורה חוקית ואתית כאשר לבש את האפוד הרגיל והקבוע בחוק של כונני הצלה וחירום.
בתמונה השניה שהבאת אכן רואים את ר' אוירנינג במדים של זק"א וזה יפה שהרב אוירינג חבר גם בארגון החסד שלכם .
מכל מקום לא מצאנו לנכון לשים את תמונתם של חברי זק"א עם האפודים שלהם בפרום של מדא והצלה.
כמו שלא שמנו את התמונה של ארגונו של חברינו צביקה ברג שהגיע גם לטכס, כאן זה פורום של מדא והצלה.
זה לא אישי יקירי.
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 29/08/2003 0:34:03
|
|
|
|
| נשלח ב-29/8/2003 03:16 |
|
| |
צודק !
|
|
|
|
| נשלח ב-1/9/2003 13:35 |
|
| |
המפחיד וצוזמן
תגובתכם נמחקה.
כאן לא המקום להשמצות ולהתנגחויות.
|
|
|
|
| נשלח ב-1/9/2003 15:45 |
|
| |
למען_החיים היקר אני לא חושב ששיקול דעתך צודק בזה שהורדת את התגובה,
ואם אתה מפחד מהאמת אז תסגר את הפורם,,,
|
|
|
|
| נשלח ב-1/9/2003 16:31 |
|
| |
הצלה שחקו אותה שוב
|
|
|
|
| נשלח ב-1/9/2003 17:57 |
|
| |
אולי די להיות ילדים קטנים ולהפסיק לריב, כולנו כאן להציל חיים חאלס כבר עם הויכוחים, למי יש אבא עם סולם יותר גבןה, ואיזה אמא יודעת לאפות יותר טוב, די ילדים קטנים!!!
ובאותה הזדמנות, מישהו יכולל ענות לי על השאלה על השיבוצים??!!
|
|
|
|
| נשלח ב-4/9/2003 23:22 |
|
| |
התמונה האחרונה - לא משהו !
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|