אנשי "הצלה גליל" התאחדו עם "הצלה" הארצית.
טכס מרשים ומיוחד בעיר צפת בהשתתפות צמרת מגן דוד אדום, רבני העיר , ראש העיריה , נציגי צה"ל והמשטרה.
ההתחברות היא חלק מההרחבה של ארגון "הצלה " להצלה כלל ארצית.
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=902714
תוקן על ידי - הצלה_ישראל - 15/07/2004 3:00:30
|
|