בית פורומים הצלה ומדא ישראל

צהריים טובים ושבת שלום

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-29/8/2003 17:30 לינק ישיר 
צהריים טובים ושבת שלום

אני מעוניין להיתנדב להצלה באזור מגורי שהוא הרצליה-רמה"ש-רעננה , למי אני אמור לפנות ע"מ לקבל פרטים

אני חובש מד"א..

דור לוטן, מדא הרצליה



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-29/8/2003 18:03 לינק ישיר 

כדי להתנדב להצלה אתה חייב להיות חבר ראשית כל בגדוד הכוננים מד"א באיזורך
לאחר מכן תפנה למוטי ברזילאי 050519080יו"ר הצלה בני ברק והמרכז



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > צהריים טובים ושבת שלום
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext