ביקור פתע בתחנת מד"א ירושלים
עובדי ומתנדבי מד"א בירושלים הופתעו לראות דמות רבנית נכנסת לתחנה ובוחנת את הנעשה שם.
הדמות הוא הרה"ג ר' משה הלברשטאם שליט"א נשיא ארגון "הצלה ירושלים" שבא לעמוד מקרוב על הנעשה בתחנה והתנהגותם של חברי "הצלה ירושלים" במקום. הרב ניגש לחדר "מתנדבי הצלה" ופגש שם 2 חברים הלומדים בצוותא בספר משנה ברורה. כמו"כ פגש עוד מס' חברים שעמדו בחוץ ושוחחו. הרב התפעל מהחברים שתורמים מזמנם להצלת חיים וגם בתחנה שומרים על אופיו היחודי בהיותם מתנדבי "הצלה ירושלים" מכל המשתמע מכך.
אכן מבקשים מהחברים להמשיך ולשמור על התקנון עליו חתמו בכניסתם כחברים מן המניין בארגון "הצלה ירושלים" בו יש גם כללי התנהגות בתחנת מד"א הן בשהייה במקום והן ביציאה ממנה.
יישר כוח והמשיכו לקדש שם שמים.
|