| נשלח ב-4/9/2003 21:23 |
|
| |
המשך העשרות- קרטיה..
הרבה פעמים שאני מגיעה למקרה והמטופלים לוקחים קרטיה, מעצבן אותי שיודעים שזה משהו שקשור ללב, אז קחו תקראו והחכימו!!!
בהצלחה... :-)
http://www.infomed.co.il/drug1.asp?dID=40
|
|
|
|
| נשלח ב-5/9/2003 02:58 |
|
| |
מעניין,
תודה על החריצות וההשקעה,החכמת אותנו!!
|
|
|
|
|
|