טוב.. בכייף...
אם מישהו נתקל אצל אחד המטופלים בתרופות נוספות אני אשמח מאוד אם תגידו לי איזה תרופות בעיקר ואני אספר קצת על כל תרופה,
כשדנתקלים בתרופה של החולה אפשר לדעת ממה החולה\ המטופל סובל ליידע בטפסים ובמסירת הדיווח בביה"ח, להשתמש בשפה מקצועית, ובכך להעלות את קרנה של מד"א או הצלה וכו'..
לכן- כל מי שנתקל בשם של תרופה.. שייכתוב...
|
|