חובשי הצלה ירושלים ביצעו החייאה מוצלחת
(הקרדיט ל"הצלה ירושלים" פורום רוטר.נט)
חובשי "הצלה ירושלים" בצעו החייאה מוצלחת למחוסר הכרה
במוקד מגן דוד אדום בירושלים התקבלה קריאת מצוקה על אדם שהתמוטט ואיבד הכרה ברחוב בשכונת מקור ברוך. מתנדבים לעזרה ראשונה מהירה כונני מד"א- "הצלה ירושלים" בנציון ליזרוביץ, אלי רפפורט, דוד שמידט, עדי כתריאלי, אהרון בראון ויענקי גולדהבר זינקו למקום תוך שניות מעטות. לנגד עינהם נגלה אדם מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק.
הם לא איבדו עשתונות ובמיומנות החלו מיד בפעולות החייאה נמרצות. לאחר כחצי שעה של מאמצים כבירים בשיתוף עם צוותי נט"ן של מד"א שהספיקו להגיע למקום דקות בודדות אח"כ, האיש חזר ב"ה לחיים והובהל לבית החולים תוך שהוא מונשם.
בנצי ליזרוביץ, אופנוען "הצלה" אומר: "לא בכל יום המתנדבים זוכים להחזיר לחיים אדם שלא נושם ואין לו דופק. בשביל לזכות להציל פעם אחת בחיים חיי אדם, אנו מוכנים לרוץ ולרוץ ללא הרף, יום-יום שעה-שעה ללא הפסקה.
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 09/09/2003 22:34:40
|
|