בית פורומים הצלה ומדא ישראל

חשבתי .....וכתבתי.....עצוב לנו היום!!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-10/9/2003 03:22 לינק ישיר 
חשבתי .....וכתבתי.....עצוב לנו היום!!!

היבבות שוב החרידו את העיר , האמבולנסים ואופנועי "הצלה" הרבים ששעטו ברחובותיה הצרים של ירושלים דהרו להגיש עזרה לאחים שנפגעו בגלל עצם היותם יהודים.

שוב ושוב ושוב בפעם המי יודע כמה הוקפצו כונני מדא והצלה אנשים עם משפחות וילדים בשעת לילה מאוחרת לאירוע טירור נוראי בו יהודים טובים מקפחים את חייהם בצורה נוראית בארץ ישראל.

עשן ואש יבבות אמבולנסים יהודים טובים שבוכים ומתייפחים בבכי, ילדים מבוהלים,דם סביב כל מקום.
חובשים עם האפודים האדומים חלקם ספוגים בדם וחלקם בפיח רצים מעבר לעבר , מבית הקפה לאמבולנסים ומשם לרחוב לסייע לאדם מבוגר ששוכב מתבוסס בדמו..מהיהודי המבוגר לנערה צעירה בוכיה אשר יושבת המומה על שפת הכביש ...ממנה לילד בן 15 אשר כוס הקפה עדיין בידו וכולו רועד ובוכה ...מה עשיתי הוא זועק!!!!

יהודים בעלי זקנים ופיאות רצים לכל עבר כשפניהם אומרות הכל!!!

שוב !!!

אומרים, התרגלנו,נהיינו אדישים.., יהיה בסדר,

איך אפשר להיות אדישים למראה נער צעיר מוכתם כולו בדם מחפש את חבריו שנספו בפיצוץ בתוככי העיר הקדושה.

איך אפשר להתרגל למראות הזוועה ולכמויות ולמרחץ הדמים ששוטף את רחובותינו?.?....

כלום מה רצו אותם נערים ונערות צעירות , לשבת ולשתות קפה..לשבת ולבלות בערבו של ליל שלישי..

מחבל ערבי מתועב כשעל גופו מטען נפץ ניפץ את האשליה שוב ושוב בפעם המי יודע כמה..

מפקדי המשטרה מנסים להסביר...מפקדי מדא מנסים לבאר ולאיש אין תשובה....

למה???.....למה?.....למה?...

נחפשה דרכינו ונחקורה ונשוב אל ה'!!!

בעוד פחות משבועיים יום הדין!!!!!

היום בו בשנה שעברה נגזרו כל הצרות שעברו עלינו היום בו נחתמים אנו לחיים או למוות..

"ותפילה ותשובה וצדקה מעבירים את רוע הגזירה"!!!!




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > חשבתי .....וכתבתי.....עצוב לנו היום!!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext