נשלח ב-14/9/2003 01:33
מי פינה אותם?
אנבולנס
או האופנוע?
נשלח ב-14/9/2003 03:02
מזל טוב אלי
ממני
witty לפי הנוהלים!
תוקן על ידי - witty - 14/09/2003 3:03:15
נשלח ב-14/9/2003 03:11
מזל טוב!
אגב,למה הוא נקרא מפקד?
נשלח ב-14/9/2003 03:57
מפקד???
נשמע לא רע!
נשלח ב-16/9/2003 16:55
מזל טוב אלי אני המום..איזה יופי.
שיגדל לתורה לחופה ולמעשים טובים!!!
נשלח ב-7/10/2003 10:06
שיהיה לו מז"ט שיגדל בעקבות אביו
נשלח ב-7/10/2003 18:15
את ה-א-מ-א במקרה? או סתם קרובה?
נשלח ב-8/10/2003 11:05
ANGEL22 ,אני אמנם אמא, אבל לא של התינוק הזה .
ואכן אני מכירה את משפחת ביר לא הכרות עמוקה .
הם אנשים מאד נחמדים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
1 2 1 2 סך הכל 2 דפים.
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.