אני שמח לשמוע...שיש אנשים נחמדים ושיהיה לך שנה טובה וחג שמח
ברכות לבביות למפקד הנערץ
מזל"ט מזל"ט מזל"ט
אלי אתה עושה עבודה נפלאה תמשיך כך מעריכים אותך מאוד אז הרבה הרבה מזל טוב!!!