בית פורומים הצלה ומדא ישראל

פגישה בירושלים להקמת חדר מיון באשדוד

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/9/2003 15:21 לינק ישיר 
פגישה בירושלים להקמת חדר מיון באשדוד

אתמול התקיים בירושלים מפגש רב משתתפים
לתורמים פוטנצילים להקמתו של חדר- מיון קדמי
מה שיוביל בסופו של דבר לדברי המארגנים להקמת בית חולים .
המובילים היו חסידי גור מעמותת ישועה וחיים.
המקום יוקם לזכרו של הקבלן רב הפעלים א.ברקן
ע"י יורשו לעסק וחתנו הר' ד. סטירר.
הדוברים מנהל ביה"ח שערי צדק וראש עירית ירושלים הדגישו שהמקום היה צריך לקום ע"י הממשלה שדוחה זאת מחוסר תקציב.

בחדרי חרדים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > פגישה בירושלים להקמת חדר מיון באשדוד
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext