פגישה בירושלים להקמת חדר מיון באשדוד
אתמול התקיים בירושלים מפגש רב משתתפים
לתורמים פוטנצילים להקמתו של חדר- מיון קדמי
מה שיוביל בסופו של דבר לדברי המארגנים להקמת בית חולים .
המובילים היו חסידי גור מעמותת ישועה וחיים.
המקום יוקם לזכרו של הקבלן רב הפעלים א.ברקן
ע"י יורשו לעסק וחתנו הר' ד. סטירר.
הדוברים מנהל ביה"ח שערי צדק וראש עירית ירושלים הדגישו שהמקום היה צריך לקום ע"י הממשלה שדוחה זאת מחוסר תקציב.
בחדרי חרדים
|