פנייה נרגשת לכותבי ומבקרי הפורום.
היות ולאחרונה התרבו המקרים בהם אנשים כותבים
ומשמיצים אחד את השני מעל גבי הפורום, ובכך
הופכים את הפורום להתנגחויות בלתי פוסקות עד
כדי ירידה ברמה האינטלקטואלית של הכותבים
וגורמים לקוראים תחושה לא רצינית ובכך הופכים
את הפורום המכובד הזה ללעג.
אי לכך הוחלט:
א. למחוק את כל האשכולות הנגועות במחלוקות.
ב. מי שיכתוב או ישמיץ בצורה לא מכובדת ייחסם.
ג. כותב שיכתוב ידיעה ללא מקור או תוכן
מכובד, ימחק.
ד. הפורום מזמין את כל מי שחפץ להכנס לפורום
בכל שעה להגיב, לכתוב, לשאול, להתעניין,
להחמיא, לעניין, וכו' וכו' העיקר ברוח טובה.
אני מזמין את כל הכותבים להגיב באשכול זה
ולקבל על עצמם את הדברים הנ"ל
בינהם את: הגאון הגדול, וויטי, עדכן, הצלה,
ועוד כותבים מכובדים ורצויים.
|
|