angel22.הגזמת הפעם לחלוטין ,מידע אישי אני יודעת שאלי ביר אהב והעריץ את ד"ר דוד ,ולכן קרא לבנו על שמו.במיוחד עכשיו כשהוא נהרג על קדוש ה , בכאלו נסיבות טרגדיות.
וזה קצת רשעות להתבטא בכזו צורה.
אם אתה אדם הגון ואני מאמינה שכן , יפה יהיה אם תתנצל על דבריך!!
|
|