בית פורומים הצלה ומדא ישראל

אשכול ברכות ואיחולים לקראת השנה הבעל"ט!!

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-22/9/2003 00:41 לינק ישיר 
אשכול ברכות ואיחולים לקראת השנה הבעל"ט!!

אשכול ברכות לחברי הפורום.
כאן תוכלו לאחל זה את זה ולאחל לחברי הצלה ירושלים אשר עושים לילות כימים למען הצלת חיים בשעות לא שעות ובימים לא ימים.


ברשותכם,אהיה הראשון:..

לכל חברי הפורום היקרים באשר הם ,חברי הצלה ירושלים, חברי הצלה בכל הארץ ובכל העולם,ידידים וחברים בעמותות חסד אלו ואחרות
,לכל אחינו בית ישראל בכל מקום שהם רציתי לאחל את הטוב שבעולם לכולם, בריאות אושר ועושר נחת בריאות וכל טוב שיש בעולם.

יהי רצון שלא נדע עוד צער שוד ושבר בגבולינו ושנדע אך ורק שמחות ושמחות אצל כל אחד ואחד מאיתנו .

שלא נדע ושלא נכנס לויכוחים האחד עם השני ושנראה כל אחד מעלת חבירו ולא חסרונו.

שנצליח בכל מעשי ידינו בגשמיות וברוחניות ונקדש שם שמים ברבים בכל צעד ושעל שאנו עושים.

צרור ברכות עד בלי די שנזכה להכתב ולהחתם לאלתר לחיים טובים ולשלום בספרם של צדיקים גמורים, לחיים של כל טוב סלה יחד עם כל בית ישראל בכל אתר ואתר..

וכאן גם המקום לבקש את סליחת הגולשים היקרים באם פגענו בהם או גרמנו להם צער כלשהו , לא בכוונה עשינו זאת אלא מתוך כוונה אמיתית וכנה להצעיד את הפורום קדימה, אולם אם אי מישהו שהיה פה, והציץ ונפגע אני מבקש את סליחתו בשם מנהלי וגולשי הפורום היקר והנחמד הזה.

תרשו לי לאחל לסיום כי בשנה הבאה עלינו לטובה נזכה אך ורק לדווח על לידות והחייאות מוצלחות ובשורות טובות ישועות ונחמות!!!

וברכת הסיום היהודית הקבועה..
ושנזכה לביאת משיח צדקנו במהרה בימינו אמן!!!

בברכה נאמנה!!

הצלהירשלים..




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2003 00:59 לינק ישיר 

הודעה שנכתבה ע"י גולש בשם "הגאון הגדול" .

גם אני מצטרף ומברך את כל חברי הפורום בברכת שנה טובה ומבורכת שנה של טוב והצלחה ובריאות כל הימים!!!
שנכתב ונחתם לחיים טובים ארוכים ולשלום!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2003 01:00 לינק ישיר 

הודעה שנכתבה ע"י גולשת בשם א מ א

גם אני מצטרפת בחום לאחולים ומיחלת ומתפללת לשנה טובה ,שנה שלא תהיה ל"הצלה ירושלים" עבודה ,רק לידות ,ושנכתב לחיים טובים ארוכים ולשלום,בספרם של צדיקים.
אמן!!!



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2003 01:02 לינק ישיר 

הודעה שנכתבה ע"י גולש בשם witty

גיבורים-אבל לא של נשק ותחמושת,

הגיבורים של המפוח, הצווארון והתחבושת.

הגיבורים של ההחייאה,תאונות הדרכים,ושטפי הדם,

שמול עיניהם תמיד עומדת הצלת חיי אדם .



הגיבורים - שעם צפצוף הביפר מתעוררים משנתם,

הגיבורים שאין גבול ואין שעה למשימתם.

הגיבורים שמגיעים לחזיתות האימה כמו מלאכים, בשקט,

אך ברובה מלאכתם היא דווקא זו האפורה, השוחקת.



הגיבורים, המתנדבים, ואלה המקבלים שכר,

ביניהם גם מינהלנים, פקידים, אנשי שרותי הדם ההדרכה.

אתם ההון האנושי, הגלגלים שמפעילים את המכונה,

שהוא ארגון הצלת חיי האדם של המדינה.



לאחר 36 חודשים של תופת, כוננות ומתח,

בהם לעיתים נתקלנו בחברינו פצועים והרוגים-בשטח.
לאחר תקופה כה ארוכה, קשה ועצובה,

באמת,מגיעה לנו כבר, ש נ ה - ט ו ב ה!

נלקח מאתר מד"א

www.mda.org.il



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-22/9/2003 01:04 לינק ישיר 

עיצוב יפה שעשה גולש בשם "עדכן"

http://hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=601979



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-15/10/2003 04:29 לינק ישיר 

שלום לארגון הצלה ירושלים ביקש ממני בן אדם מחו"ל חומר על הארגון שלכם הייתי שמח לקבל חומר על הארגון היקר שלכם תודה רבה מקוה לשיתוף פעולה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > אשכול ברכות ואיחולים לקראת השנה הבעל"ט!!
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext