בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בשם מנהלי,עובדי,מתנדבי מדא י-ם ...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/9/2003 15:46 לינק ישיר 
בשם מנהלי,עובדי,מתנדבי מדא י-ם ...

בשם מנהלי מדא ירושלים ובשם אלפי המתנדבים ברצוני לברככם מתנדבי מדא הצלה ירושלים לרגל פרוס השנה החדשה.

תעשו חייל ותמשיכו בפועל ידכם במערך ההתנדבות במגן דוד אדום ובסיוע הוולנטרי לטובתם של תושבי העיר ואזרחי המדינה.

יברככם יושב במרומים בכל מעשי ידיכם ושתזכו לשנה מבורכת ובריאה הכלולה בושר ועושר ובכל טוב אפשרי.





דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בשם מנהלי,עובדי,מתנדבי מדא י-ם ...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext