בית פורומים הצלה ומדא ישראל

רק מילה טובה למתנדב היקר ראובן פול...

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-24/9/2003 15:56 לינק ישיר 
רק מילה טובה למתנדב היקר ראובן פול...

רק מילה קטנה למתנדב היקר והמסור ר' ראובן פול..
מפקד יחידת האופנוענים של הצלה ירושלים אשר מנהל את הכל ללא לאות 24 שעות ביממה אם זה לדאוג לתיקון אופנוע, אם לדאוג לאבזר אופנוע אחר, באם לצפות את האופנוע החדש עם הסטיקרים של הצלה, ובאם להשיג אופנוע חדש למתנדב יקר שמגיע לו ..

על ארגון הפרוייקט הגדול של "מלאכי רחמים" לקראת הימים נוראים ...אם על המודעות...או להשיג בחורים שיעמדו במקוואות...אם להביא ולדאוג יחד עם מאיר,צביקה,בנצי ועוד..שישלחו את כל המכתבים והערכות שי למתנדבי הצלה בכל העיר...

ועוד .... ועוד... ועוד....


על הכל רק מילה אחת יקרה וידועה...תודה!!

ראובן אוהבים אותך...!!


כאן מגיעה גם התודה למתנדבים הענקים והמסורים הבלתי נלאים והמדהימים
ר' איתן אוחיון אחראי על הרכבים ואיבזורם ובטיחות הנהגים - מחייב את כולם בכל מה שנוגע לבטיחות וזה בנפשו.
ר' בנצי לייזרוביץ
ר' צבי סטפנסקי
ר' מאיר ויסלובסקי מזכ"ל הצלה

על כל העבודה הרבה בימים אלו אשר אתם עושים ופועלים ללא הפסקה וללא לאות!!

אוהבים אתכם בלעדיכם לא היינו מצליחים!!!

תוקן על ידי - הצלה_מדא - 25/09/2003 10:34:42



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2003 01:15 לינק ישיר 

לדעתי מיותר לכתוב "מפקד" יחידת אופנועים כיון שלא מדובר ביחידה צבאית או משטרתית.

מדובר כאן באנשים פרטיים שעושים למען הכלל בכל ימות השנה ובכל שעות היום.
אל לנו להציג אותם כחיילים,אלו אנשים שנותנים מעצמם ללא כל פרטיות ונוחיות.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
נשלח ב-26/9/2003 01:31 לינק ישיר 

צורם דוידוב היקר ,אמנם הם באמת אנשים פרטיים אבל אופן הניהול המצוין הוא במו בצבא .
כשאדם עושה מילואים בראש מעיניו זה השמירה ,העזרה ,ההגנה וכו' .
אנשי הצלה בראש מעיניהם זה העזרה לשני במחיר של יציאה מהעבודה מארוחת ערב או משינה.
ולכן הם משתמשים בכנויים של צבא.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-26/9/2003 11:23 לינק ישיר 

לא נראה לי כל כך.

הביטויים של הצבא לא היו בשימוש בהצלה ונכנסו רק לאחר שזק"א החלו להשתמש בכינויים האלו.

לדעתי,המתנדבים הסתדרו עד היום בצורה נפלאה בלי מפקדים,גנרלים ורמטכלי"ם...

יש כאן ארגון שהוא פחות "כוחני" מזק"א שגם מוגדרת כיחידת התנדבות משטרתית ולכן עלינו להיות יותר "אנושיים" ופחות חיילים.

שנה טובה לכל המתנדבים היקרים!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > רק מילה טובה למתנדב היקר ראובן פול...
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext