בית פורומים הצלה ומדא ישראל

האם יש סיכוי לשלום בין שני האירגונים.

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-25/9/2003 03:25 לינק ישיר 
האם יש סיכוי לשלום בין שני האירגונים.

חברים יקרים!
סילחו לי על הקישור אך אני עושה זאת עמ"נ לקבץ את כל התגובות יחדיו.
http://www.hydepark.co.il/hydepark/topic.asp?topic_id=610967



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-25/9/2003 14:48 לינק ישיר 

לכל המגיבים והכותבים.
הצלה_וזקא פתח קישור ולכן כל התגובות וההתכתבויות צריכים להעשות בקישור בלבד.
תודה.



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > האם יש סיכוי לשלום בין שני האירגונים.
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext