בניין קרס בחולון,הצלה י-ם היו בדרך ובוטל
בניין קרס הערב בחולון, מדובר באגף בבית אבות ברחוב ויצמן בעיר .
בדיווח הראשוני היה מדובר על עשרות נפגעים ועל כן חברי מדא והצלה ירושלים אשר היו בקרבת מקום כדוגמת אלי פכטר וחברים נוספים יצאו לכיוון האירוע.
כמו כן הפארמדיק הגדול מכולם אייל זהבי ביקש מהחברים בבית שמש להיות בכוננות ולהקשיב לדיווחים ובאם מדובר באירוע חרגי וגדול שייצאו מאחר ומבית שמש מדובר בכעשרים דקות נסיעה בלבד.
ב"ה לאחר דקות נודע כי הנפגעים הם מועטים ובמצב קל והכוננות חזרה לשגרה.
|
|