בית פורומים הצלה ומדא ישראל

בניין קרס בחולון,הצלה י-ם היו בדרך ובוטל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-30/9/2003 00:02 לינק ישיר 
בניין קרס בחולון,הצלה י-ם היו בדרך ובוטל

בניין קרס הערב בחולון, מדובר באגף בבית אבות ברחוב ויצמן בעיר .
בדיווח הראשוני היה מדובר על עשרות נפגעים ועל כן חברי מדא והצלה ירושלים אשר היו בקרבת מקום כדוגמת אלי פכטר וחברים נוספים יצאו לכיוון האירוע.
כמו כן הפארמדיק הגדול מכולם אייל זהבי ביקש מהחברים בבית שמש להיות בכוננות ולהקשיב לדיווחים ובאם מדובר באירוע חרגי וגדול שייצאו מאחר ומבית שמש מדובר בכעשרים דקות נסיעה בלבד.
ב"ה לאחר דקות נודע כי הנפגעים הם מועטים ובמצב קל והכוננות חזרה לשגרה.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-30/9/2003 00:54 לינק ישיר 

ו.........

זה בכלל היה ביהוד....



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > בניין קרס בחולון,הצלה י-ם היו בדרך ובוטל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext