בית פורומים הצלה ומדא ישראל

הביפרים לא עבדו ואלי (כרגיל)היה המוקדן

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-1/10/2003 22:32 לינק ישיר 
הביפרים לא עבדו ואלי (כרגיל)היה המוקדן

מהבוקר המערכת ששולחת ביפרים לכוננים לא עבדה והצלה ירושלים התבקשו ממדא ירושלים כגוף שאחראי על מאות כוננים לעבוד במצב כמו של המוקד ולעדכן מקרים במירס של הצלה.
ר' אלי פולק היה האחראי על המצבע ועדכן במשך שעות ארוכות על כל מקרה דחוף שהיה בעיר.
כוחות מדא-הצלה ירושלים פעלו כרגיל והיו זמינים לכל מקרה בעזרת המירס



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-2/10/2003 12:09 לינק ישיר 

בואו לא נשכח את גוטליב ועוד כמה חברה



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > הביפרים לא עבדו ואלי (כרגיל)היה המוקדן
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext