מד"א בכוננות שיא לקראת יום צום כיפור
מגן דוד אדום בישראל ובפרט מדא ירושלים בשיתוף מלא עם "הצלה ירושלים" עומד בכוננות שיא לקראת יום הכיפורים הבא עלינו לטובה ביום שני הקרוב.
אלפים יגדשו אץ הכותל המערבי ועל כן הוצמד לכותל ניידת טיפול נמרץ ושני לבנים שישארו שם עד צאת החג
כמו כן אלפי הכוננים והמתנדבים יהיו בכוננות בכל השכונות של העיר למקרי חירום .
הכוננות הגבוהה היא בשל העובדה כי מאות אלפי אזרחים יצומו את הצום ובתוכם זקנים,חולים וחלשים
כולנו תקוה כי לא נצטרך לעזרתם של "מלאכי הרחמים" ושהצום יעבור עלינו בשקט ובקלות
גמר חתימה טובה.
|
|