|
|
| נשלח ב-7/10/2003 00:34 |
|
| |
מה זה לייפבאק?שמעתי שזה תרופה נכון?
לייפבאק זה תרופה או מכשיר?
יש לי ויכוח עם אחי בעניים ואשמח אם תענו לי תשובה בהקדם
תודה מראש ססי
|
|
|
|
| נשלח ב-7/10/2003 10:06 |
|
| |
ראינו כבר דפיברלטורים מעודכנים יותר... 
|
|
|
|
| נשלח ב-7/10/2003 10:19 |
|
| |
הבת הרביעית בפורום!!!!!!!!!!!!11
|
|
|
|
| נשלח ב-7/10/2003 11:32 |
|
| |
ולגבי הבת הרביעית.. נדמה לי שהיא היתה ראשונה אבל היתה כנראה בחופשה או משהו כזה...
|
|
|
|
| נשלח ב-7/10/2003 13:01 |
|
| |
תודה לכולם על התשובות ועל התמונות.באמת ניצחתי את אחי,רוצים אחוזים?
אם אפשר קצת פרטים על מי שמים לייפבאק,למה,מתי ואיך שמים את זה ומה זה עושה בדיוק . עכשיו זה כבר לא להתערבות אלא לידע שלי.
תודה רבה
|
|
|
|
| נשלח ב-8/10/2003 12:12 |
|
| |
הייתי הבת ראשונה? כן, אני חושבת.
|
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
| מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
|
|
2009 © כל הזכויות שמורות לבחדרי חרדים. קטגוריית אקטואליה וחדשות: עשרות פורומים הכוללים חדשות נעייס, מה קורה בחצרות חסידים, חדשות מחסידויות שונות בארץ ובעולם, דיונים בנושאי אקטואליה, פוליטיקה, בטחון ועוד.
|