שריפה ברחוב שמאי במרכז העיר התוך בניין. במקום היו תוך דקות כעשרה כוננים!! לאחר כמה דקות שמכבי האש סרקו את הבניין הר זהב,בא גד, וראובן פול הודיעו לכולם כי אין נפגעים והאירוע בוטל מבחינת מדא.