בית פורומים הצלה ומדא ישראל

למה מד"א לא מוציא לבד מירסים לכוננים?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-7/10/2003 14:30 לינק ישיר 
למה מד"א לא מוציא לבד מירסים לכוננים?

למה מד"א צריך לעבור דרך הצלה ירושלים בעניין הזה? למה מד"א עצמו לא מוציא מירסים לכוננים עם מוקדן זה הרבה יותר קל ויותר יעיל עבורם .

גם המוקדן יכיר את הכוננים ויסמוך עליהם בזמן שאומרים שאין צורך באמבולנס (לא כמו היום..עיין ערך באשכול מיוחד לכך).
ויבטל את האמבולנס .

למה צריך לעבור דרך הצלה ירושלים?
לא שזה רע אבל הטלפון שבור הזה לא במקום.



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > למה מד"א לא מוציא לבד מירסים לכוננים?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext