בית פורומים הצלה ומדא ישראל

איך אתם מתמודדים עם מה שאתם רואים?

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-15/10/2003 14:01 לינק ישיר 
איך אתם מתמודדים עם מה שאתם רואים?

אני מתנדב נוער ופרשתי מההתנדבות בגלל מקרה מזעזע שראיתי בחור שרצח את ההורים שלו .
כמה דם שהיה שם לא יכלתי לשאת את זה למרות שחשבתי שאני גבר וחזק.

יש למישהו דרכי התמודדות עם הענין הזה ואיך אתם כחובשים מתמודדים עם מראות כאלו שלא לדבר על פיגועים



דווח על תוכן פוגעני

מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > איך אתם מתמודדים עם מה שאתם רואים?
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext