רק לידעתכם כיום יש להצלה ירושלים מעל 30 אופנועים להגשת עזרה ראשונה מהירה לשירות כונני מד"א וזה רק בירושלים!!!!
תודה על התמונות....נראה שהיה ערב יפה . חברי הצלה הוזמנו לטקס? כמעט ולא רואים מתנדבים בתמונות..או שזה היה אירוע מטעם התורמים ולכן לא הגיעו הרבה מתנדבים מהארגון.
האירוע היה אכן מטעם המשפחה והיה בתיאום עם הנהלת הצלה ירושלים . מתנדבי הארגון שנראו הינם נציגי הארגון שבאו לטקס.