אירוע שהיה לפני כמה חדשים אבל תמונה מעניינת של מתנדב הצלה ירושלים מטפל במתנדב זקא שנפגע בתאונה.
נשלח ב-21/10/2003 01:23
אני מוחה בתוקף על הנוסח..
זה נשמע כאילו בעיקרון היו צריכים לא לטפל אך לפנים משורת הדין טיפל.
כל מתנדב זקא הוא יהודי ואהוב על כולנו וח"ו לא נחשוב שהנה מגיע לו וכו'
גם אם יש ויכוח בדברים מסוימים זה לא אומר ח"ו שיש שנאה וכדו'
"חברים כל ישראל"
נשלח ב-21/10/2003 07:04
ולפי מה שאני יודעת הוא גם מתנדב מד"א...
אתם מוכנים להפסיק לריב כבר??!!
ילדים קטנים... (זה הזמן שאתם אומרים- "כן אמא" )..
נשלח ב-21/10/2003 09:13
כו אמא
וחוץ מזה שכולנו אוהבים את איציק
תוקן על ידי - הצלה_מדא - 21/10/2003 9:14:21
נשלח ב-21/10/2003 10:31
אני מכירה את איציק(צחוקים:-).
וכן- הוא מתנדב גם במד"א.