בית פורומים הצלה ומדא ישראל

החייאה מגוחכת בעזה הערב לאחר התקפת צהל

שלום אורח. באפשרותך להתחבר או להירשם
הצג 15 הודעות בעמוד הוסף לדף האישי  דווח למנהל שלח לחבר
נשלח ב-21/10/2003 01:17 לינק ישיר 
החייאה מגוחכת בעזה הערב לאחר התקפת צהל
מצורף קובץ

תראו איך מנשימים אדם בעזה אחרי שצה"ל הפציצו את העיר והבנאדם נפגע.

אמבו של תינוקות....




דווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:24 לינק ישיר 

חחח....
לכן תמיד עולה מספר ההרוגים אצל הערבים..אם ככה מטפלים בהם



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 01:51 לינק ישיר 

שימו לב ביד ימין דחפו לו אינפוזיה אבל זה מוציא דם במקום להכניס נוזלים.



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-21/10/2003 02:07 לינק ישיר 

פינוי פצועים...
http://reuters.feedroom.com/start.jsp?&rf=bm&mp=WMP&wmp=1&rm=0&fr=081903_095100_3785fexf71a0d40c1x49f8&rdm=2400134



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מחובר
נשלח ב-21/10/2003 02:54 לינק ישיר 

לפי התרשמות מרחוק המונשם בהכרה מלאה כנראה ב H.Y מהנסיונות להחיותו .

בכל אופן החבר'ה האלה בטוח לא עברו קורס אצלנו



דדווח על תוכן פוגעני

מנותק
נשלח ב-16/11/2003 23:12 לינק ישיר 

אין קרש גב,אין צוארון פילדלפיה,אין עוד עירוי בטראומה,שקית עירוי למטה והנוזלים לא נכנסים,מנשימים באמבו תינוקות,בלי דחיקת לסת האויר בכלל לא נכנס תראו את הראש שלו!

מפגרים!



דדווח על תוכן פוגעני

סמל אישי
מנותק
   
בית > פורומים > אקטואליה וחדשות > הצלה ומדא ישראל > החייאה מגוחכת בעזה הערב לאחר התקפת צהל
מנהל לחץ כאן לנעילת האשכול
הוסף לעמוד האישי  דווח למנהל שלח לחבר

bholext